CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

yE@H D@h Gr@d3!






Syukur Alhamdullilah..akhirnya dah grade gak..mentelaah selama 3 tahun, akhirnya sampai ke penamat juga..tp bkn la bermaksud penamat utk segala2nya, iAllah klu Allah bg rezeki nk lagi sambung ke peringkat seterusnya. Cuma rasa gembira n sedih bercampur2 di dalam hati, yelah of course sesapa jak yg hbs study n konvo sure happy kan..but at the same time aku sedih coz arwah mak x dapat ada d samping at that time..apapun doa ku tetap mengiringi arwah..Amin Ya Rabb :-)

huhhh...hehe k stop cedih2 ni, hah bertarihk 29hb Mac 2009 selamat la aku bergelar pelajar yg memegah skrol dlm ijazah sarjana muda pengurusan pelancongan.hahaha.. d temani akak n ank buah aku sonok gak dapat bw dorang jalan2 kat kedah, tp cuaii tol la bkn time cuti sekolah, kira rushing juga la, tp apapun mmg satu kenangan yg meyeronokan, lebih2 lagi dapat bunga byk hahaha, hope hari2 leh dapat (perasannn).

cuma tu la kan Allah tu maha berkuasa, time nak sonok2, kbtln plak time tu exam utk KPLI, wlu time tu exam start 28, kira sempat la p, tp fikir2 sian plak family kan, dah la br 1st time dtg Kedah..lalu aku pon melepaskan la peluang tu dah berdoa utk peluang seterusnya (cehhh adik mithali katakan) hehehe

well... juz nak conclude pengalaman belajar n bersama kengkawan d UUM x kan dpt aku lupakan smp bila2..hope lasting forever Amin Ya Rabb :)

HARD TIMES PAY WITH A GOOD TIMES (buat2 sendiri hahaha) k c u all soon muahhhhh
~nur845~


0 comments:

Post a Comment