CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

ThE sPiD3RwICk ChrOnIcL3S !


Salam and greetings to all of u out there..huhu ckp omputih nmpk...hehe

ermmm...ni nk cita hal last nite..chanel 411 HBO ade main cita nie...lama dah jg la ku dengar dr mulut abg ku yg mengatakan cita ni mmg best..cm kesempatan mo tgk d DVD x da..so this time ada men kat astro n kbtln time pon ok juga around 9pm..tgh relax2 .. tup2...kakak aku soh pula potong sayur smbl ddk tgk tv..well ok la tu kan dr x da kerja nk buat ..lg pun x jg la aku boring sambil nk tgu cita ni main

jam pun menunjukkan pukul 9pm tepat...eeee napa ni tak main lg...iklan pon nk amik seminit lebih cikit je..hoho. excited bah mo tgk hahaha..aku pon paksa la ank buah aku watch sekali, dia x nak and lbh rela p colouring buku lukisan dia...well let her laaaaaaaaaa

setelah lebih kurang setengah jam main..ank buah aku pun makin hampir dekat tv..hahaha sebelum ni d ajak tak nak..well guess what..mmg best..yerla pengembaraan dalam dunia khayalan..ala cita ni lebih kurang macam Jumanji..byk benda pelik2 ada.. sesuai utk tontonan seisi keluarga [U] hehehe

tp aku leh tgk satu jam jak...coz clash ngan cita yg kakak aku nk tgk..well sian juga at least cita ni ada ulangan lagi today kol 1 ..yg kakak aku nk tgk tu ulangan dia tgu ayam jantan bertelur hahahahaha...

Apapun am so excited nak tgu jam 1 pm nie.. yerla last nite x sempat nk tgk sampai hbs..so for those who still x pnah tgk citer ni lagi, i suggest tontoni la with your family members sure enjoy!!

:-)


~nur845~


2 comments:

♥BbNorsalihah♥ on June 8, 2009 at 10:55 AM said...

maw tgk jugak!hehe~
nong,sy sdh jd followe blog ko:)

N-Kh@ir@Ni on June 8, 2009 at 12:45 PM said...

thanx BB..bah jan ko lupa ada ni main jam 1 d HBO..aku ni sempat g mo menguodate blog...jap g aku mo p solat br beristirehat menonton ngan miy sis and my niece hahahahha..bah stay tune a B :-)

Post a Comment