CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

AWAN DNIA PASTI TERBANG TINGGI (-_^)



Salam semua...

hari ni mcm terimbau plak kembali zaman belajar dulu...esp kawan-kawan la. Skg ni ramai dah member2 yang dah menamatkan zaman solo.. huhu, aku still pending g (-_^).
x kurang juga yg dah dapat baby..mst seronok kan... :-)

Well bulan lepas aku ada terima MMS dr ex roomate time blajar dl..yerla dah hbs blajar ni susah dah nk jumpa member2 yg dok semenanjung..sib bek la ada kecanggihan teknologi pengerat silaturahim :-).. terharu sgh bila dapat MMS tu, yerla setakat tgk kat hp saja x leh nak pegang hehe...Gerammmm sgt2, klu ada kat depan mata dah hbs dah merah2 muka hehehe...


Yg dimaksudkan ni bukan la ank kucing ker atau ank patung yerrr...tp anak member aku, nama dia Farha Dania Bte Firdaus, ( conform dpt idea dr cite Awan Dania ) hehehehe...trus teringat dl time kumpul ramai2 mst pakat citer klu dah dapat ank nak bubuh nama apa..hahaha ish..ish..ish x da modal lain kew.. :-)


well skg ni aku tgh tgu ex roomate aku sorang lagi tgh pregnant...hehe x sabar nk tau jantina and nama yg akn di berikan hehehe :-) Wahh lekas sgh kawan2 aku ni "reproducing" opsss... jgn ckp lebih2 nnt jd 18SX hehehe...well apapun for kawan2 geng TM blok B bilik 215, 309 (alamak bilik Lisa lupa la...sorry) and geng MISC (Enab ) yg x pnah tgk baby Dania aku tlg uploadkan kat blog ni..so hopefully x la dok terbayang muka Dnia lagi yer kengkawan....


Dania now cuteeenyerrrrr

Ini mak and ayahnyerr ( Along - x rumate & Firdaus - senior )

Dania day 2 (like father like daughter )

And pada kengkawan yg nak kawen around bulan 12 ni aku doakan moga semuanya berjalan lancar..kad jemputan jgn lupa..iAllah ada rezeki sampai juga aku kat umah korang ya..hehe IAllah.... :-)

p/s : hehe kdg2 nakal jg fikiran aku ni melalut fikir nk kawen ... iAllah sampai seru pasti datang jua saat itu (-_^)

~nur845~

0 comments:

Post a Comment